Lokal Użytkowy wynajem Warszawa Mokotów
klimatyzowany lokal usługowo-biurowy o pow. 37 m2 do wynajęcia na Mokotowie,
na parterze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność - od zaraz
Obejrzyj lokal na filmie:
https://www.youtube.com/shorts/2ymvl5ch4IU
Lokal znajdujący się na parterze biurowca.
Open space.
Powierzchnia z przeznaczeniem na cel biurowy czy usługowy.
Lokal nie ma własnej toalety czy umowywalki; Najemca korzysta z pomieszczeń socjalnych na tyłach recepcji budynkowej.
jest zgoda na postawienie umywalki mobilnej w lokalu.
Lokal narożny.
Wejście z hallu recepcyjnego.
Bardzo dobry dostęp do światła dziennego: duże witryny.
Okna lokalu wychodzą na dziedziniec kompleksu biurowego.
Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym, możliwe są zmiany w aranżacji lokalu.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 740 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 23,47 PLN/m2 (868,39 PLN),
-energia elektryczna
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,5%).
Wynajmujący proponuje zachęty finansowe dla umowy na okres minimum 5 lat.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
-46 miejsc parkingowych naziemnych,
-532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym,
-cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc.
W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów.
Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2.
Umowa:
-czas określony: od 3 lat
-kaucja 3 miesiące,
-akt notarialny do wysokości 6-12 mies. czynszu i kosztów art. 777,
Opis budynku:
Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem.
Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm.
Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie:
-Kiosk,
-Kantyna,
-Parking z zapleczem dla rowerzystów,
-Centrum konferencyjne,
-Galeria handlowa,
-Klub fitness,
-Centrum medyczne,
Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości