Lokal Użytkowy wynajem Warszawa Mokotów
biuro typu FLEX* przeznaczone dla 6 osób na 3 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Moduł biurowy, który można połączyć z innym modułem, tworząc większy układ.
Powierzchnia została przystosowana tak, aby zapewnić najemcom wygodę i wysoki komfort pracy.
Biuro oraz części wspólne, są wykończone w wysokim standardzie.
Powierzchnia jest gotowa do wprowadzenia się.
Kuchnia wraz z jadalnią, znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych i są dzielone z innymi Najemcami.
Najemcy mają też do dyspozycji strefę odpoczynku.
Budki telefoniczne pozwalają pracownikom na prywatne rozmowy telefoniczne, zapewniając im koncentrację i prywatność w czasie rozmów.
Uchylne okna.
Możliwość wprowadzania zwierząt.
Lokal biurowy jest zaaranżowany na 6 stanowisk pracy.
Miesieczny koszt najmu to 6600 PLN netto
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych.
Infrastruktura rowerowa
Umowa:
-możliwość podpisania umowy na 2-3 lata,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Możliwość wprowadzania zwierząt.
Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).
Wielkość lokalu biurowego podana w ofercie, jest wartością orientacyjną: oprócz powierzchni samego biura zawiera udziały w powierzchniach wspólnych.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
*
Biuro FLEX to elastyczne biuro, które najemca może dostosować do własnych wymagań.
Najemca otrzymuje tradycyjną przestrzeń biurową oraz zyskuje elastyczność w kształtowaniu powierzchni i zupełnie nowe możliwości.
Dotyczy to zarówno czasu trwania umowy, ale też sposobu i zakresu, w jakim można korzystać z usług oraz samej przestrzeni.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości